Sposób załatwiania spraw
Sekretariat
- Godziny urzędowania sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
- Tel: 42 686-86-15
- e-mail: kontakt@lo26.elodz.edu.pl
Sposoby załatwiania spraw
Sposoby załatwiania spraw w XXVI Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Łodzi.
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów,udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco.
Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Ponadto sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów.
- Wydaje legitymację.
- Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów. Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.
Zwolnienie z zajęć wych-fiz
Aby uzyskać zwolnienie z zajęć wych-fiz. należy dostarczyć do sekretariatu:
- podanie rodziców o zwolnienie dziecka z zajęć z podpisem nauczyciela prowadzącego zajęcia wych-fiz. i pielęgniarki szkolnej.
- opinię – zaświadczenie od lekarza.
Na podstawie powyższych dokumentów dyrektor szkoły wydaje decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć sportowych.
Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-12-2019 - Edycja treści
- 11-01-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 768