Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

logo epuap


Sekretariat

  • Godziny urzędowania sekretariatu:
    • od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
  • Tel: 42 686-86-15
  • e-mail: kontakt@lo26.elodz.edu.pl

Sposoby załatwiania spraw

Sposoby załatwiania spraw w XXVI Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Łodzi.

  • Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów,udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
  • Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie.
  • Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

  • Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco.

  • Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.

Ponadto sekretariat wykonuje:

  • Zapisy oraz wypisy uczniów.
  • Wydaje legitymację.
  • Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów. Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.

Zwolnienie z zajęć wych-fiz

Aby uzyskać zwolnienie z zajęć wych-fiz. należy dostarczyć do sekretariatu:

  1. podanie rodziców o zwolnienie dziecka z zajęć z podpisem nauczyciela prowadzącego zajęcia wych-fiz. i pielęgniarki szkolnej.
  2. opinię – zaświadczenie od lekarza.

Na podstawie powyższych dokumentów dyrektor szkoły wydaje decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć sportowych.


Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
XXVI LIceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Wiśniewska
data: 04-12-2019
wytworzył: Małgorzata Wiśniewska
data: 04-12-2019
data: 04-12-2019

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-12-2019 - Edycja treści
  • 11-01-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 768